Klientų daromos klaidos ir draudimas

Klientų daromos klaidos ir draudimas

Automobilio draudimo paslaugos esmė – suteikti klientui galimybę apdrausti automobilį pasirinktos srities draudimu. Vis dėlto, draudimo bendrovių  darbuotojai pastebi, kad klientų daromos klaidos labai yra kone stabilios. Na, o jei artimiausiomis dienomis ir jūs planuojate pasinaudoti šia paslauga, tokiu atveju  būtinai susipažinkite su dažniausiai daromomis klaidomis – išvengę jų, taupysite savo laiką ir  sveikatą.

Negeba  įvardinti, kokia paslauga iš tiesų yra reikalinga

Viena dažniausiai daromų klaidų yra ta, jog klientai labai dažnai neįvardija, kokios paslaugos jiems iš tiesų reikia. Dažniausiai yra įvardijama tik paslaugos rūšis, šiuo atveju – draudimas, tačiau neužsimenama apie papildomas aplinkybes, pavyzdžiui, klientas nesako, jog norėtų gautu pigiausią draudimą internetu. Taigi, tokiu atveju vietoje draudimo automobiliui, reikėtų sakyti, kad jus domina pigiausias automobilio draudimas internetu skaičiuoklėje.

Neteisingai apskaičiuoja įmokos dydis

Pats metas pažinti ir dar vieną klaidą, kurią taip pat daro nemaža dalis asmenų, norinčių apdrausti automobilį. Ne paslaptis, jog kai kurias atvejais klientui tenka apskaičiuoti įmokos dydį. Esmė tame, jog dalį žmonių tai daro netinkamai, tad suma apskaičiuojama klaidingai. Gera žinia ta, kad šią klaidą nesunku ištaisyti – pastebėjus, jog sumokėjote per daug, tereikia apie tai pranešti paslaugos teikėjui ir permokėti pinigai bus sugrąžinti.

Norėdami apdrausti kito asmens automobilį, nesusirenka būtinų asmenų

Dažnu atveju pageidaujama apdrausti ne savo automobilį, o kito asmens. Vis dėlto, būtent tokiais atvejais dažnai daroma ir dar viena klaida –  asmenys, norintys padrausti kito asmens automobilį, iš anksto nesurenka visų būtinų duomenų. Taigi, jei planuojate drausti kito asmens automobilį, pirmiausia pasidomėkite, kokie duomenys yra reikalingi ir tik po to pradėkite draudimo procesą. Kitaip pigiausias automobilio draudimas internetu gali virsti per brangiu.

Pateikiami klaidingi duomenys

Dar viena klaida, kur, beje, daroma ypač dažnai, yra ta, jog asmenys, norintys apdrausti automobilius, nurodo klaidingus duomenis. Belieka tik pridurti, kad yra vienas būdas, kaip jos išvengti – atsakingai tikrinti duomenis. Vis dėlto, pateikus klaidingus duomenis, galimi du scenarijai: negalėsite užpildyti formos, tad turėsite ieškoti klaidos arba sulauksite bendrovės darbuotojo skambučiu su prašymu patikslinti pateiktą informaciją.

Pasirenka netinkamą draudimo sutarties pristatymo būdą

Netinkamai pasirinktas draudimo sutarties pristatymo būdas – dar viena, ypač dažnai daroma klaida. Belieka tik pridurti, kad ji dažniausiai daroma dėl informacijos trūkumo – dažnas klientas nežino, jog galima pasirinkti ne tik sutarties atsiėmimą atstovybėje, bet ir pristatymą paštu ar elektroniniu paštu.

Taip pat skaitykite: